UURINGU KIRJELDUS |
1a.Uuringu nimi eesti keeles |
Mediappro |
1b. Uuringu nimi inglise keeles |
2. Finantseerimise allikad |
Euroopa Komisjon |
3. Uuringu läbiviijad: projekti juht (vastutav täitja) ja uurimisgrupi liikmed. |
Projketi juht: Jean Pascal Ollivry
Info: Epp Lauk
Kurseeriv asutus: Robert Schumani Prantsuse Uuringute Keskus |
4. Uurimisgrupi postiaadress, telefon, faks, e-post. |
5. Uuringu eesmärk, uurimisprobleem, uurimisobjekt |
Uue meedia kasutuspraktikate uurimine 12-18-aastaste noorte hulgas. |
6. Kas uuring on seotud õigusloome ja/või arengukavade koostamisega. Seose olemasolul palun tuua välja konkreetsed õigusaktid/arengukavad, mille koostamisel uuringumaterjalid on kasutamist leidnud. |
7. Põhilised uurimisteemad (infoblokid) |
8. Andmete kogumise aeg |
Uuringu toimumise aeg:2005-2006
Uurimisandmete kogumise aeg: |
NB! Kui uurimistegevuse käigus uusi andmeid ei kogutud, polnud vaja vastata teemade 9-11 osas. |
9. Valikumeetod ja valimi moodustamise lühikirjeldus (valikuuuringu korral). |
Eestis tehti küsitlus 869 õpilase hulgas + 24 kvalitatiivintervjuud. Kokku küsitleti Euroopas ja Kanadas 7393+1350 õpilast. |
10. Andmete kogumise meetod(id) ja valimi realiseerimine |
11. Kodeerimisjuhend |
12. Viited peamistele publikatsioonidele, milles on avaldatud uurimistulemused |
13. Uuringuga seonduvad võtmesõnad (vabas vormis) |
Meediakasutus, noored |
14. Käesoleva kirjelduse koostaja nimi ja kontaktinfo: aadress, telefon, faks, e-post. |
15. Kirjelduse koostaja seos uuringuga (nt uurimisgrupi juht, uurimisgrupi liige, tellija esindaja vms) |
ESTA/ESSDA VANA ID: 000000
(vaata siit skännitud PDF formaadis originaalankeeti)
ESTA/ESSDA UUS ID: 2009200600061 |
TAGASISIDE |