UURINGU KIRJELDUS |
1a.Uuringu nimi eesti keeles |
Viljandi ôpilaste hinnang oma kodulinnale (ôppimis) lähtudes tulevikuperspektiividest. |
1b. Uuringu nimi inglise keeles |
2. Finantseerimise allikad |
3. Uuringu läbiviijad: projekti juht (vastutav täitja) ja uurimisgrupi liikmed. |
Marksoo Ann
Ainelo Jaan
Kikas Tavo
Mets Liivia
Kzenina Toim
Sein Eike |
4. Uurimisgrupi postiaadress, telefon, faks, e-post. |
5. Uuringu eesmärk, uurimisprobleem, uurimisobjekt |
Viljandi linna keskkoolide vanemate klasside ôpilased (sh. 9.-klasside lõpetajad). Kokku 295 ôpilast. Küsitlusega püüti selgitada: - kui suur osa noortest on orienteeritud edasi ôppimisele; - kui suur osa noortest on orienteeritud tööle; - kuidas hindavad noored linnaelu korraldust ja juhtimist ning kas neil endil on soovi linna arengule kaasa aidata - kas neil on algatusvôimet ja huvi linnaelus kaaslöömiseks; - ôpilaste tulevane mobiilsus. |
6. Kas uuring on seotud õigusloome ja/või arengukavade koostamisega. Seose olemasolul palun tuua välja konkreetsed õigusaktid/arengukavad, mille koostamisel uuringumaterjalid on kasutamist leidnud. |
7. Põhilised uurimisteemad (infoblokid) |
8. Andmete kogumise aeg |
Uuringu toimumise aeg: 1989 mai
Uurimisandmete kogumise aeg: |
NB! Kui uurimistegevuse käigus uusi andmeid ei kogutud, polnud vaja vastata teemade 9-11 osas. |
9. Valikumeetod ja valimi moodustamise lühikirjeldus (valikuuuringu korral). |
10. Andmete kogumise meetod(id) ja valimi realiseerimine |
Kirjalik lausaline ankeetküsitlus koolides. Kodeeriti GI-is ja töödeldi TÜ arvutuskeskuses. |
11. Kodeerimisjuhend |
12. Viited peamistele publikatsioonidele, milles on avaldatud uurimistulemused |
13. Uuringuga seonduvad võtmesõnad (vabas vormis) |
14. Käesoleva kirjelduse koostaja nimi ja kontaktinfo: aadress, telefon, faks, e-post. |
15. Kirjelduse koostaja seos uuringuga (nt uurimisgrupi juht, uurimisgrupi liige, tellija esindaja vms) |
ESTA/ESSDA VANA ID: 89960005
(vaata siit skännitud PDF formaadis originaalankeeti)
ESTA/ESSDA UUS ID: 2009198900361 |
TAGASISIDE |